100% Tevredenheid Garantie
Niet goed, geld terug of een ander product

Hill's zet zich in voor het gebruik van hoogwaardige ingrediënten, essentiële voedingsstoffen en strenge veiligheidsnormen in de productie van haar producten. Wij bieden een 100% Tevredenheid Garantie op de kwaliteit, consistentie en smaak van alle producten.

Ben je niet tevreden?

Als jij, je hond of kat niet tevreden is over onze producten dan kun je aanspraak maken op Hill's 100% Tevredenheid Garantie*. Deze geldt op alle Hill's merken (Science Plan, Prescription Diet, Vet Essentials en Hill's Treats) verkocht bij erkende (online) verkooppunten.


Wat moet je doen?

 

1. Neem contact op met je (online) verkooppunt en laat hen weten dat je gebruik wilt maken van Hill's 100% Tevredenheid Garantie *.
2. Het (online) verkooppunt wil graag meer informatie over het product (waaronder het artikelnummer, lotcode en houdbaarheidsdatum). Zij zullen je adviseren of je de verpakking moet opsturen of niet.
3. Het (online) verkooppunt zal je het aankoopbedrag terug betalen of je een ander Hill's product geven.

 

Waarom geleidelijk overschakelen belangrijk is

Geef je voor het eerst een nieuwe voeding? We adviseren altijd om dit geleidelijk te doen, zodat de maag en darmen van je hond of kat kunnen wennen aan een nieuw voer. Meng over een periode van 7 dagen een steeds grotere hoeveelheid voer door het oude voer, tot je na 7 dagen alleen nog nieuw voer geeft.
Voor Prescription Diet producten adviseren we een overgangsperiode van 7 - 20 dagen, omdat je huisdier wat langer de tijd nodig kan hebben om te wennen. Voor de andere merken adviseren we 7 dagen.

 

Over Hill’s 100% Tevredenheid Garantie

* Hill's 100% Tevredenheid Garantie is van toepassing:

• Wanneer je hond of kat ondanks je inspanningen het voer niet wil eten. Er mag max. 25% van de verpakking verbruikt zijn. Lees hier onze tips om je huisdier te laten wennen aan een nieuw voer: tips hond - tips kat)

• Wanneer de kwaliteit van het product niet aan je verwachtingen voldoet (bijv. te droog/te nat/te gruizig/kleverig/vettig/vreemde geur/vreemde kleur).

• Wanneer je een vreemd voorwerp in de verpakking vindt.

• Wanneer je vermoedt dat je huisdier ziek geworden is na het eten van het product.

Heb je een gesloten of beschadigde verpakking? Neem dan contact op met je (online) verkooppunt en vraag naar hun retourbeleid.

 

Voedingsadvies nodig?

Ben je om een andere reden niet tevreden over een Hill's product? Misschien is een ander Hill's product een betere keuze voor jullie. Vraag je dierenarts om een Hill's voedingsadvies of neem contact op met Hill's Voedingsconsulenten.